Spotify, 2023’te Yayında İçerik Oluşturucular ve Sanatçılar İçin Yeniliklerini Duyurdu
Spotify, sanatçıların izleyicilerini büyütmelerine ve kariyerlerini geliştirmelerine yardımcı olacak özellikleri ve araçları tanıtmak için sanatçıları, podcast yayıncılarını ve içerik oluşturucuları ağırladı. Şirket ayrıca, aylık 500 milyondan fazla aktif kullanıcısına kademeli olarak sunulacak yepyeni bir kullanıcı deneyimini de tanıttı.
Duyuruların, ilham veren hikayelerin ve küresel platforma gelen yeni araç ve fırsatların paylaşıldığı Spotify’ın Stream On etkinliğinde dünyanın dört bir yanından sanatçılar, müzik yazarları, video & içerik yapımcıları ve podcast yayıncıları ikinci kez öne çıktı. demolarda.
Daniel Ek, Spotify’ın kurucusu ve CEO’su Stream On açılış konuşmasında, Spotify’ı hayata geçirmeye devam ederken izlediğimiz yolları anlatmaya ve kariyerlerinin her aşamasındaki yaratıcılara onlarla iş fırsatlarına açık olduğumuzu bildirmeye odaklanıyor. Spotify’da odak noktamız, içerik oluşturucuların kariyerlerini oluşturabilecekleri, geliştirebilecekleri ve büyütebilecekleri ve dünyanın onların yaratıcılıklarından ilham alabileceği bir ‘ev’ inşa etmektir.” “Neredeyse 17 yıldır tam olarak bunu yapıyoruz: yaratıcıların ihtiyaçlarını daha uygun şekilde karşılamak ve başarıya giden yeni yollar oluşturmalarına yardımcı olmak için bu yuvayı inşa etmek, düzeltmek ve yeniden tasarlamak. Geleceğe baktığımızda, her zamankinden daha fazla yaratmalarını, keşfetmelerini ve bireyselleşmelerini sağlamak için en sorunsuz kaynakları, güçlendirmeyi ve etkileşimi sağlayarak bu tutkuyu yeni dikeylerde daha da fazla yaratıcıya ulaşmak için genişletmekten heyecan duyuyoruz.” söz konusu.
İçerik oluşturucuların ve sanatçıların keşfini her zamankinden daha kararlı bir şekilde desteklemeye devam ediyoruz.
Spotify Stream On, içerik oluşturucuların ve dinleyicilerin daha derin ve daha uzun süreli bağlar kurmasına yardımcı olmak için yeni görseller kullanır. yeniden tasarlanmış bir arayüzözgün bir interaktif tasarımı hayata geçirerek içerik yaratıcılarının keşfini daha da kararlı bir şekilde sürdürdüklerini duyurdu.
Bugünden itibaren yenilenen Spotify Aylık 500 milyondan fazla aktif kullanıcı kademeli olarak tanıtılacaktır. Aşağıdaki listede sizi nelerin beklediğini görebilirsiniz:
- Akıllı Karıştırmaözelliği, tek bir dokunuşla mevcut bir çalma listesini mükemmel şekilde tamamlayan yeni müzik eklemenin yeni bir yolunu sunuyoruz.
- Podcast ön izlemelerindeki başarının ardından içerik yapımcıları; kullanıcıların oynatmadan veya kaydetmeden önce önizleme yapması için Müziklerinin ve podcast’lerinin önizlemeleriOnu seçebilir veya Spotify’ın otomatik olarak oluşturmasını sağlayabilirsiniz.
- Tıpkı müzik gibi, Spotify da artık Podcast’ler için de otomatik oynatmaservis: Bir podcast sona erdiğinde kullanıcının zevkine uygun ve konuyla ilgili başka bir bölüm otomatik olarak çalmaya başlar.
Sanatçıların akışla başarıya ulaşmalarına yardımcı olmaya devam ediyoruz
Spotify ayrıca yıllık müzik telif hakkı raporu Loud & Clear’ın sonuçlarını da açıkladı. Bu yılın verileri, her zamankinden daha fazla sanatçının başarılı olduğunu gösteriyor. Öyle ki son beş yılda hem 1 milyon dolardan fazla kazanan sanatçı sayısı hem de 10.000 dolardan fazla kazanan sanatçı sayısı iki katından fazla arttı. Ayrıca Spotify’ın iddialarına göre platformda en çok kazanan 50.000’inci sanatçı, tüm kayıtlı gelir kaynaklarından 50.000 dolardan fazla para kazandı.
Loud & Clear sitesi ayrıca Spotify’ın kazandığı her dolar için ödeme yapmasına yardımcı olur. yüzde 70’e yakınsektöre ve Spotify’ın müzik hakları sahiplerine yaptığı tüm ödemelere nasıl geri döndüğü. 40 milyar dolara yaklaşıyorde ayrıntılı olarak açıklıyor.
Yeni ve gelişmiş araçlarla içerik oluşturucuların hedef kitlelerini oluşturmasına ve genişletmesine yardımcı oluyoruz
Spotify, sanatçıların büyümek için bel bağlayacakları başka bir gelir türüyle ilgili ayrıntıları da paylaştı: Ürünler (içerik oluşturucuların ürünleri) ve canlı etkinlikler.
- Yeni KonserVe Ürün Keşfi araçlar, konsere gidenlerin canlı performansları asla kaçırmamasını sağlar. Dinleyiciler, uygulama genelinde daha fazla noktada reklam ve konser listelerini görmeye başlayacak. Bir canlı performans duyurusu bir dinleyicinin dikkatini çekerse, Canlı Etkinlik Akışı’ndaki ‘ilgileniyorum’ yeni düğmesine tıklayarak listeyi takvimlerine kaydedebilirler. Kullanıcılar mevcut konumlarını ayarlayabilecek ve dünyanın dört bir yanındaki kendi zevklerine göre kişiselleştirilmiş konserlere göz atabilecek.
- spotify ayrıca, Önce Hayranlarprogramını daha fazla sanatçıyı içerecek şekilde genişletecek ve en büyük hayranların konser ön satışlarına ve özel eserlere erişmelerini sağlayacak e-postalar ve bildirimler almasına olanak tanıyacak.
Stream On etkinliğinde ayrıca podcast içeriği oluşturmak, yönetmek, büyütmek ve para kazanmak için Spotify’ın en iyi podcast oluşturma araçlarını tek bir yerde bir araya getirdik. Podcast’çiler için Spotifygelişmeler de açıklandı.
Stream On etkinliğinin tüm duyurularını ve kayıtlarını Spotify’ın For The Record blogunda bulabilirsiniz.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı